Kauan odotettu Leimataivas messut on ohitse ja ostoksia tuli suoritettua sekä paikan päällä ,että etukäteen tilaamalla.Tietenkin me olimme etuajassa paikanpäällä ,mutta emme olleet todellakaan ainoat.Meitä oli pitkä jono odottamassa sisäänpääsyä.Ja siinä tuli jonossa vaihdettua kuulumisia.Kun pääsimme sisälle niin annoimme takkimme narikkaan ja ilmoitimme nimemme ja saimme yllätyspussit , josta minulle paljastui Versa color limen vihreä leimatyyny.Siirryimme aulaan juttelemaan, kun olimme laittaneet jalkaamme kenkäsuojat.Ja hauskaa oli.Kun pääsimme sisään saliin niin tungosta oli heti oven suussa ,josta ostimme arvat.Siirryimme sisään ja mietimme mistä aloittaa haemmeko ensin ostokset jotka olimme tilanneet.Minä olisin ollut jo maksamaan toiseen kertaan tilaukseni niin innoissani olin.

Sukari minua toppuutteli ja päätimme ,että ensin katsellaan ja ostetaan muut ja sitten haetaan tilausostokset.Minä ostin ympyrä teksileimasimet uudemman mallin.Tiedän että niillä on käyttöä minulle ja Sukarille.Sitten menin katselemaan saksalaisia leimoja josta ostin toisen tekstileimasin arkin ja tietty nalleja.Ez-montia ostin ja akryylipalikan ja Graftigalta 3 leimasinta ja Ruotsista tulleessa paketissa oli 4 leimasinta.En muista edes mitä kaikkea tuli ostettua, koska annoin Sukarille tehtäväksi ez-montaa ne sitä en ole itse koskaan tehnyt ja pelkään pilaavani ne.Onneksi Sukari suostui, kiltti kun on.Tiistaina pääsen katsomaan mitä olen ostanut niistä tulee listaa ostoksilla katekoriaan ,kun saan sen aikaiseksi.Ai niin arpajaisissa voitin 3 Versa coloria lisää kaikki vihreitä tosin eri vihreitä.Otin muutaman kuvan liitän ne tähän jatkoksi.