Olin tänään Heidin  luona viettämässä pikkujoulua. Jokainen toi jotain syötävä ja sitähän kertyi, harmi vaan en saanut siitä pitopöydästä kuvaa kun heräsin kuvaamaan niin myöhään. No, kivaa meillä oli tai ainakin omalta osaltani voin sanoa sen. Olimme päättäneet että jokainen valmistaa helistin kortin tähän tapaamiseen. Meitä oli Heidi , Minna , Minna ,Triin , Maaret , Elina ja minä jokaisen blogista löytää heidän korttinsa. Minä laitan omani huomenna kun ensin olen ladannut kameran akun.

Sain Minnalta tällaisen ihanan kortin =o ), jonka onnistuin jo hiukan rähmimään :( .(Anteeksi, Minna)

 

Sitten teimme Fimosta nappeja, joiden teosta saimme neuvoja Maaretilta ja Minnalta . Tässä muutama kuva niistä ja niiden teosta.

Meillä  oli hulvattoman hauskaa ja niin sain pikkujoululahjaksi paperilehtiön , helmikiekuroita ja koristetimantteja. Ja tosiaan pistän huomenna esille sen minun korttini. Joka oli ihka eka helistinkorttini ja sen kyllä huomaa. No huomenna näette.