Olin tänään Rajakylän koululla Leimailutaivas-messuilla. Sukari tuli aamulla minun luokse ja täältä suunnistimme taksilla perille. Ostin sieltä paljon paperia, kun ostimme kimppaan Sukarin kanssa ison 12"x12" laatikon ja jaoimme sen puoliksi. Sitten tuli ostettua kolmeen osaan jaettu Tilda paperisetti 12"x12'' Sukarin ja Minnan kanssa. Sitten tuli vielä 150 paperin setti jaettua kolmen osaan Triinin ja Sukarin kanssa. Papereita on, kunhan vain tulisi käytettyä. Sitten ostin kukkia pakkauksen vaikka niitä on kotana ennestään

Ostin 3 Magnolia leimasinta; Tilda sateenvarjon kanssa sateessa, leijonan ja kolmannen nimeä en tiedä enkä osaa kuvata mitä se esittää. Sukari valitse ne minulle, koska pääsi lähemmäksi pöytää. Leijonan tosin nappasin hänen käsistä itselleni, sanomalla haluun tämän. Tuskin olisi onnistunnut jos en olisi hänen tätinsä. Tarttui sieltä käteen myös Forever Friends All Loved Up setti. Samoin pari kiekuraleimasinta ja ruusu leimasin (joka on Sukarilla ezmontattavana. Siinä olen itse tosi surkea, menee vain leimat pilalle kun minä niitä ezmonttaan. Sitten ostin akryylipalikan pitkän ja kapean 2"x 6". Ja vielä Heiniltä ostin ihania nauhoja ja tarroja.

Ai niin, ostinhan minä ezmonttia leimoja varten jotka ostin saksalaisilta. Ostin sieltä ennakkotilauksessa 4 arkkia tekstileimasimia jotka Sukari vei ystävällisesti ezmontattavaksi. Ja sitten ostin yhden ristin heiltä, kun en tilannut sitä suruarkkia ainakaan muistaakseni. Niin, en kuolemasenikaan muista mitä tilasin sieltä yksi oli jouluinen arkki ja toinen taisi olla vauva-aiheinen ja pari oli sanontoja tai mieteitä. Kuvia ei tietenkään ole kun kamerasta loppui akku ja laturi kadoksissa.(Anteeksi, niinhän huolimattoman tavarat on aina kateissa.)Tartui sieltä mukaan vielä kissoja ja koiria esitäviä pieniä leimoja.

Päivä meni rattoisasti saman henkisten ihmisten seurassa ja vaikka en sielä loppuun asti ollutkaan, niin viihdyin ja tutustuin uusiinkin ihmisiin.